Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
prosím Vás o vyplnění dotazníkového šetření zabývající se analýzou green marketingu a bezobalových obchodů. Výsledky dotazníkového šetření budou použity pouze pro potřeby diplomové práce. Dotazník je anonymní.
Děkuji
Bc. Šárka Mokrá
Vysvětlení pojmů:
Green marketing:
Green marketing je marketingová strategie zaměřená na propagaci ekologicky šetrných výrobků nebo služeb. Cílem je oslovit ekologicky uvědomělé zákazníky a zdůraznit pozitivní dopad produktů na životní prostředí. Klíčové prvky zahrnují označení ekologických vlastností, snižování uhlíkové stopy a podporu odpovědné spotřeby.
Bezobalové obchody:
Bezobalové obchody jsou maloobchodní zařízení, která nabízejí produkty bez tradičního obalu, čímž minimalizují produkci odpadu. Při nákupu si zákazníci často přinášejí vlastní obaly, které používají k plnění produktů. Během nákupu si zákazníci vybírají požadované množství produktu, které si poté odvážejí a zaplácejí na základě váhy či jiného měření.
Odpovědi respondentů
1. Jaký je Váš vztah k ekologii? (Ohodnoťte body 1-5, přičemž 1 – velmi pozitivní, 5 – velmi negativní.)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
2
88
38,77 %
38,77 %
3
75
33,04 %
33,04 %
1
52
22,91 %
22,91 %
4
9
3,96 %
3,96 %
5
3
1,32 %
1,32 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
2.18
Minimum:
1
Maximum:
4
Variační rozpětí:
3
Rozptyl:
0.56
Směrodatná odchylka:
0.75
Medián:
2
Modus:
2
2. Slyšeli jste již o pojmu „green marketing“?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
166
73,13 %
73,13 %
ne
61
26,87 %
26,87 %
3. Kde jste se s tímto pojmem setkali?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Na sociálních sítích
125
55,31 %
55,07 %
V médiích
86
38,05 %
37,89 %
Při nákupech
40
17,7 %
17,62 %
Při diskuzi na veřejnosti
25
11,06 %
11,01 %
Nikde
10
4,42 %
4,41 %
Nesetkal
6
2,65 %
2,64 %
Nesetkala
4
1,77 %
1,76 %
Neslyšela
2
0,88 %
0,88 %
Nesetkali
2
0,88 %
0,88 %
Teď
1
0,44 %
0,44 %
NE
1
0,44 %
0,44 %
V praci
1
0,44 %
0,44 %
Teď v dotazniku
1
0,44 %
0,44 %
U tohoto dotazníku
1
0,44 %
0,44 %
Nedokážu ho přesně definovat, jen tuším
1
0,44 %
0,44 %
Nesetkala jsem se s tím ještě
1
0,44 %
0,44 %
V rámci dotazníkových šetření
1
0,44 %
0,44 %
Nevím
1
0,44 %
0,44 %
Jeste jsem se s nim nesetkal
1
0,44 %
0,44 %
Neslyšel
1
0,44 %
0,44 %
Z dotazníku
1
0,44 %
0,44 %
Na vysoké škole
1
0,44 %
0,44 %
S pojmem jsem se dosud nesetkala.
1
0,44 %
0,44 %
nesetkala jsem se s tím
1
0,44 %
0,44 %
Ve škole
1
0,44 %
0,44 %
Že skoly
1
0,44 %
0,44 %
při studiu
1
0,44 %
0,44 %
V bývalé práci
1
0,44 %
0,44 %
Teď u tohohle dotazníku
1
0,44 %
0,44 %
Neserk
1
0,44 %
0,44 %
Ve výuce na vysoké škole
1
0,44 %
0,44 %
Neslyšel jsem o něm
1
0,44 %
0,44 %
tady
1
0,44 %
0,44 %
tady poprvé
1
0,44 %
0,44 %
4. Jaký máte postoj k firmám, které se prezentují jako „zelené“?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Pozitivní – oceňuji, když firmy projevují zájem o životní prostředí
110
48,46 %
48,46 %
Neutrální – mám k takovým firmám neutrální postroj, mé hlavní kritéria při nákupu jsou jiná
52
22,91 %
22,91 %
Velmi pozitivní – přikládám velký význam firmám, které propagují ekologickou odpovědnost a nabízí udržitelné produkty
49
21,59 %
21,59 %
Negativní – jsem k těmto firmám spíše skeptický/á, mám pocit že to dělají jen pro zlepšení své image
12
5,29 %
5,29 %
Velmi negativní – k těmto firmám mám negativní postoj
4
1,76 %
1,76 %
5. Jaký je Vás postoj k „eco-friendly“ značkám ve srovnání s běžnými značkami?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nemám výrazný postoj k těmto značkám, vybírám si produkty na základě jejich vlastností, bez ohledu na ekologii
104
45,81 %
45,81 %
Zakoupím si tyto značky, pokud mají stejné vlastnosti a kvalitu jako běžné značky
58
25,55 %
25,55 %
Preferuji tyto značky, i když jsou dražší, protože podporuji udržitelnost
57
25,11 %
25,11 %
Těmto značkám se vyhýbám, považuji je za předražené a přehnaně propagované
8
3,52 %
3,52 %
6. Pokud uvažujete o nákupu „zeleného“ produktu, co je pro Vás nejdůležitější?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Záruka, že byl produkt opravdu vyroben s minimálním dopadem na životní prostředí
98
43,17 %
43,17 %
Jednotlivé složky produktů
93
40,97 %
40,97 %
Doporučení od přátel/rodiny, kteří s tímto produktem mají zkušenosti
91
40,09 %
40,09 %
Nízká cena v porovnání s konkurenčními produkty
77
33,92 %
33,92 %
Více variant tohoto produktu (např. různé příchutě, vůně)
23
10,13 %
10,13 %
Aby byl produkt vyroben v EU
1
0,44 %
0,44 %
Kvalitní složení
1
0,44 %
0,44 %
Že není výrazně dražší
1
0,44 %
0,44 %
Pomer kvality / ceny
1
0,44 %
0,44 %
Bohužel..cena je existenční zalezitost
1
0,44 %
0,44 %
Nic
1
0,44 %
0,44 %
neuvažuju
1
0,44 %
0,44 %
Primarně zdraví
1
0,44 %
0,44 %
vůbec mne nezajímá, zda je produkt "zelený"
1
0,44 %
0,44 %
takové produkty nekupuji
1
0,44 %
0,44 %
7. Jak významnou roli pro Vás při nákupu hraje ekologie? (Ohodnoťte body 1-5, přičemž 1 – velmi významnou, 5 - velmi nevýznamnou.)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
3
96
42,29 %
42,29 %
2
56
24,67 %
24,67 %
1
30
13,22 %
13,22 %
4
30
13,22 %
13,22 %
5
15
6,61 %
6,61 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
2.73
Minimum:
1
Maximum:
5
Variační rozpětí:
4
Rozptyl:
0.8
Směrodatná odchylka:
0.89
Medián:
3
Modus:
3
8. Když jdu na nákup, nosím si s sebou většinou:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vlastní tašku
204
89,87 %
89,87 %
Vlastní sáčky na zeleninu/ovoce/pečivo
40
17,62 %
17,62 %
Neberu si s sebou nic
26
11,45 %
11,45 %
Vlastní krabičky
12
5,29 %
5,29 %
9. Nejčastěji nakupuji:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
V supermarketu
176
77,53 %
77,53 %
V hypermarketu
119
52,42 %
52,42 %
Tam, kde to mám nejblíže
80
35,24 %
35,24 %
V online obchodě
60
26,43 %
26,43 %
Ve večerce
50
22,03 %
22,03 %
Na farmářském trhu
33
14,54 %
14,54 %
Ve zdravé výživě
29
12,78 %
12,78 %
V bezobalovém obchodě
25
11,01 %
11,01 %
Na lokálním trhu
24
10,57 %
10,57 %
V samoobslužném bistru
9
3,96 %
3,96 %
10. Slyšeli jste již o bezobalových obchodech?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano, ale ještě jsem v nich nebyl/a
120
52,86 %
52,86 %
Ano, pravidelně v nich nakupuji
49
21,59 %
21,59 %
Ano, ale nemám zájem tam nakupovat
36
15,86 %
15,86 %
Ne, nikdy jsem o nich neslyšel/a
22
9,69 %
9,69 %
11. Myslíte si, že bezobalové obchody mají reálný dopad na ekologii (např. na snižování odpadů)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
150
66,08 %
66,08 %
nevím
53
23,35 %
23,35 %
ne
24
10,57 %
10,57 %
12. Nakupování v bezobalových obchodech je dle mého názoru:
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
13. Nakupujete v bezobalovém obchodě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 14, Ne → otázka č. 22].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
168
74,01 %
74,01 %
Ano
59
25,99 %
25,99 %
14. Kde jste se o bezobalových obchodech dozvěděli?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Doporučení od přátel/známých/rodiny
37
62,71 %
16,3 %
Na internetu
30
50,85 %
13,22 %
Náhodně, např. při procházce
18
30,51 %
7,93 %
Na sociálních sítích
10
16,95 %
4,41 %
V televizi
9
15,25 %
3,96 %
V novinách
5
8,47 %
2,2 %
15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
16. Jak často nakupujete v bezobalovém obchodě?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1-2x za měsíc
18
31,03 %
7,93 %
Několikrát do měsíce
14
24,14 %
6,17 %
1-2x za týden
14
24,14 %
6,17 %
Méně, než jednou za měsíc
10
17,24 %
4,41 %
3-4x za týden
2
3,45 %
0,88 %
17. Jste spokojeni s cenou v bezobalových obchodech?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
49
84,48 %
21,59 %
ne
9
15,52 %
3,96 %
18. Jste spokojeni s kvalitou produktů v bezobalových obchodech?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
57
98,28 %
25,11 %
ne
1
1,72 %
0,44 %
19. Je pro Vás sortiment v prodejnách dostačující?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 21, Ne → otázka č. 20].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
51
86,44 %
22,47 %
Ne
8
13,56 %
3,52 %
20. Pokud jste jako odpověď uvedli „ne“, uveďte jak byste sortiment rozšířili:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spolupráce s farmáři, vejce, zelenina, ovoce.
1
20 %
0,44 %
Maso
1
20 %
0,44 %
Více orisku
1
20 %
0,44 %
Víc bio jídla (různých druhů) za přijatelnou cenu
1
20 %
0,44 %
Maso, vejce
1
20 %
0,44 %
21. Jakou průměrnou částku v bezobalovém obchodě průměrně utratíte za jeden nákup?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
501 – 1000 Kč
26
45,61 %
11,45 %
Do 500 Kč
21
36,84 %
9,25 %
1001 – 1500 Kč
6
10,53 %
2,64 %
1501 – 2 000 Kč
4
7,02 %
1,76 %
22. Uveďte důvod proč nenakupujete v bezobalovém obchodě.
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
23. Láká Vás možnost nákupu v bezobalovém obchodě?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Trochu, zvažuji možnost nákupu v bezobalovém obchodě
64
37,87 %
28,19 %
Zatím zájem o bezobalové nakupování nemám
49
28,99 %
21,59 %
Ano, možnost nákupu v bezobalové obchodě mě láká
39
23,08 %
17,18 %
Bezobalové nakupování mě nezajímá
17
10,06 %
7,49 %
24. Co by dle Vašeho názoru mohlo udělat více atraktivní na nakupování v bezobalovém obchodě?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Více informací o bezobalových obchodech (větší propagace)
112
52,34 %
49,34 %
Nižší ceny
107
50 %
47,14 %
Širší síť bezobalových obchodů
95
44,39 %
41,85 %
Širší sortiment
93
43,46 %
40,97 %
Slevy a věrnostní programy
60
28,04 %
26,43 %
bezobalové koutky v běžných obchodech by mohly lidi na tento typ nákupu naučit
1
0,47 %
0,44 %
je mi to jedno
1
0,47 %
0,44 %
Kdyby byl blíž
1
0,47 %
0,44 %
Praktičnost - například doručování produktů domů, s tím, že kurýrovi dám svoje prázdné obaly
1
0,47 %
0,44 %
vůbec nic, je to slepá cesta
1
0,47 %
0,44 %
menší propagace
1
0,47 %
0,44 %
25. Uveďte Vaše pohlaví:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
152
69,09 %
66,96 %
Muž
66
30 %
29,07 %
Nechci uvést
2
0,91 %
0,88 %
26. Uveďte Váš věk:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
25-34 let
100
45,45 %
44,05 %
18-24 let
86
39,09 %
37,89 %
35-44 let
18
8,18 %
7,93 %
45-54 let
9
4,09 %
3,96 %
65 let a více
5
2,27 %
2,2 %
55-64 let
2
0,91 %
0,88 %
27. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Střední škola
95
43,58 %
41,85 %
Vysoká škola (Bakalářské studium)
81
37,16 %
35,68 %
Vysoká škola (Magisterské/Inženýrské studium)
26
11,93 %
11,45 %
Vyšší odborné vzdělání (VOŠ)
8
3,67 %
3,52 %
Základní škola
6
2,75 %
2,64 %
Vysoká škola (Doktorské studium)
2
0,92 %
0,88 %
28. Uveďte Vaše zaměstnání:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Zaměstnaný/á na plný pracovní úvazek
82
37,79 %
36,12 %
Student/ka
75
34,56 %
33,04 %
Podnikatel/ka
26
11,98 %
11,45 %
Zaměstnaný/á na pozici brigádníka
15
6,91 %
6,61 %
Na mateřské dovolené
14
6,45 %
6,17 %
Penze
5
2,3 %
2,2 %
29. Uveďte místo Vašeho bydliště:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Královéhradecký
80
36,87 %
35,24 %
Středočeský
34
15,67 %
14,98 %
Praha
23
10,6 %
10,13 %
Pardubický
21
9,68 %
9,25 %
Plzeňský
9
4,15 %
3,96 %
Jihomoravský
8
3,69 %
3,52 %
Jihočeský
7
3,23 %
3,08 %
Vysočina
7
3,23 %
3,08 %
Moravskoslezský
7
3,23 %
3,08 %
Liberecký
6
2,76 %
2,64 %
Ústecký
5
2,3 %
2,2 %
Olomoucký
4
1,84 %
1,76 %
Zlínský
3
1,38 %
1,32 %
Karlovarský
3
1,38 %
1,32 %
30. Jaký je Váš hrubý měsíční příjem?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
10 001 – 20 000 Kč
49
22,37 %
21,59 %
20 001 – 30 000 Kč
44
20,09 %
19,38 %
30 001 – 40 000 Kč
36
16,44 %
15,86 %
Méně než 10 000 Kč
32
14,61 %
14,1 %
Nechci uvést
21
9,59 %
9,25 %
40 001 – 50 000 Kč
20
9,13 %
8,81 %
Více než 50 000 Kč
17
7,76 %
7,49 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Druh nákupu, na který nejsem zvyklý/á=Spíše nesouhlasím na otázku 22. Uveďte důvod proč nenakupujete v bezobalovém obchodě.
odpověď Ano, ale nemám zájem tam nakupovat:
5.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bezobalové nakupování mě nezajímá na otázku 23. Láká Vás možnost nákupu v bezobalovém obchodě?
odpověď Ano, pravidelně v nich nakupuji:
4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-2x za týden na otázku 16. Jak často nakupujete v bezobalovém obchodě?
4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzdálenost prodejny od místa mého bydliště=Souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi V bezobalovém obchodě na otázku 9. Nejčastěji nakupuji:
4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena produktů=Souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita produktů=Souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzdálenost prodejny od místa mého bydliště=Spíše souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
11. Myslíte si, že bezobalové obchody mají reálný dopad na ekologii (např. na snižování odpadů)?
odpověď ano:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi V bezobalovém obchodě na otázku 9. Nejčastěji nakupuji:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena produktů=Souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena produktů=Spíše souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita produktů=Souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nákup do vlastních obalů=Souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora lokálních a malých obchodů=Souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snaha o minimalizaci odpadu a více udržitelný životní styl=Souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Úspora peněz, díky možnosti nákupu malého množství=Souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzdálenost prodejny od místa mého bydliště=Souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzdálenost prodejny od místa mého bydliště=Spíše souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zvědavost, nová zkušenost=Souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Že nakoupím přesně tolik, kolik potřebuji=Souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-2x za týden na otázku 16. Jak často nakupujete v bezobalovém obchodě?
12. Nakupování v bezobalových obchodech je dle mého názoru:
odpověď Ekologické=Souhlasím:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zábavné=Souhlasím na otázku 12. Nakupování v bezobalových obchodech je dle mého názoru:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bezobalové nakupování je pro mě nepohodlné=Nesouhlasím na otázku 22. Uveďte důvod proč nenakupujete v bezobalovém obchodě.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-2x za týden na otázku 16. Jak často nakupujete v bezobalovém obchodě?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzdálenost prodejny od místa mého bydliště=Souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
odpověď Nesmyslné=Nesouhlasím:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nákup do vlastních obalů=Nesouhlasím na otázku 22. Uveďte důvod proč nenakupujete v bezobalovém obchodě.
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bezobalové nakupování je pro mě nepohodlné=Nesouhlasím na otázku 22. Uveďte důvod proč nenakupujete v bezobalovém obchodě.
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Druh nákupu, na který nejsem zvyklý/á=Nesouhlasím na otázku 22. Uveďte důvod proč nenakupujete v bezobalovém obchodě.
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Náhodně, např. při procházce na otázku 14. Kde jste se o bezobalových obchodech dozvěděli?
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena produktů=Souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena produktů=Spíše souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita produktů=Souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita produktů=Spíše souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nákup do vlastních obalů=Souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nákup do vlastních obalů=Spíše souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora lokálních a malých obchodů=Souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora lokálních a malých obchodů=Spíše souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snaha o minimalizaci odpadu a více udržitelný životní styl=Souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snaha o minimalizaci odpadu a více udržitelný životní styl=Spíše souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Úspora peněz, díky možnosti nákupu malého množství=Souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Úspora peněz, díky možnosti nákupu malého množství=Spíše souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzdálenost prodejny od místa mého bydliště=Souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzdálenost prodejny od místa mého bydliště=Spíše nesouhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzdálenost prodejny od místa mého bydliště=Spíše souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zvědavost, nová zkušenost=Souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zvědavost, nová zkušenost=Spíše souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Že nakoupím přesně tolik, kolik potřebuji=Souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Že nakoupím přesně tolik, kolik potřebuji=Spíše souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-2x za měsíc na otázku 16. Jak často nakupujete v bezobalovém obchodě?
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-2x za týden na otázku 16. Jak často nakupujete v bezobalovém obchodě?
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně, než jednou za měsíc na otázku 16. Jak často nakupujete v bezobalovém obchodě?
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát do měsíce na otázku 16. Jak často nakupujete v bezobalovém obchodě?
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 17. Jste spokojeni s cenou v bezobalových obchodech?
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 18. Jste spokojeni s kvalitou produktů v bezobalových obchodech?
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 19. Je pro Vás sortiment v prodejnách dostačující?
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 501 – 1000 Kč na otázku 21. Jakou průměrnou částku v bezobalovém obchodě průměrně utratíte za jeden nákup?
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Do 500 Kč na otázku 21. Jakou průměrnou částku v bezobalovém obchodě průměrně utratíte za jeden nákup?
3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na internetu na otázku 14. Kde jste se o bezobalových obchodech dozvěděli?
3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, pravidelně v nich nakupuji na otázku 10. Slyšeli jste již o bezobalových obchodech?
15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
odpověď Kvalita produktů=Souhlasím:
6.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzdálenost prodejny od místa mého bydliště=Souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
odpověď Podpora lokálních a malých obchodů=Souhlasím:
5.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzdálenost prodejny od místa mého bydliště=Souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
odpověď Snaha o minimalizaci odpadu a více udržitelný životní styl=Souhlasím:
5.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zvědavost, nová zkušenost=Souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
5.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena produktů=Souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
odpověď Úspora peněz, díky možnosti nákupu malého množství=Souhlasím:
6.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzdálenost prodejny od místa mého bydliště=Souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
odpověď Že nakoupím přesně tolik, kolik potřebuji=Souhlasím:
5.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nákup do vlastních obalů=Souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
17. Jste spokojeni s cenou v bezobalových obchodech?
odpověď ano:
4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena produktů=Souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Úspora peněz, díky možnosti nákupu malého množství=Souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzdálenost prodejny od místa mého bydliště=Souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzdálenost prodejny od místa mého bydliště=Spíše souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-2x za týden na otázku 16. Jak často nakupujete v bezobalovém obchodě?
4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zvědavost, nová zkušenost=Souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora lokálních a malých obchodů=Souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita produktů=Souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena produktů=Spíše souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát do měsíce na otázku 16. Jak často nakupujete v bezobalovém obchodě?
4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi V bezobalovém obchodě na otázku 9. Nejčastěji nakupuji:
4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snaha o minimalizaci odpadu a více udržitelný životní styl=Souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Že nakoupím přesně tolik, kolik potřebuji=Souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nákup do vlastních obalů=Souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
18. Jste spokojeni s kvalitou produktů v bezobalových obchodech?
odpověď ano:
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi V bezobalovém obchodě na otázku 9. Nejčastěji nakupuji:
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od přátel/známých/rodiny na otázku 14. Kde jste se o bezobalových obchodech dozvěděli?
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na sociálních sítích na otázku 14. Kde jste se o bezobalových obchodech dozvěděli?
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena produktů=Souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena produktů=Spíše souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita produktů=Souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita produktů=Spíše souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nákup do vlastních obalů=Souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nákup do vlastních obalů=Spíše souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora lokálních a malých obchodů=Souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora lokálních a malých obchodů=Spíše souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snaha o minimalizaci odpadu a více udržitelný životní styl=Souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Úspora peněz, díky možnosti nákupu malého množství=Souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Úspora peněz, díky možnosti nákupu malého množství=Spíše souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzdálenost prodejny od místa mého bydliště=Souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzdálenost prodejny od místa mého bydliště=Spíše nesouhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzdálenost prodejny od místa mého bydliště=Spíše souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zvědavost, nová zkušenost=Souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Že nakoupím přesně tolik, kolik potřebuji=Souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-2x za týden na otázku 16. Jak často nakupujete v bezobalovém obchodě?
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně, než jednou za měsíc na otázku 16. Jak často nakupujete v bezobalovém obchodě?
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát do měsíce na otázku 16. Jak často nakupujete v bezobalovém obchodě?
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 17. Jste spokojeni s cenou v bezobalových obchodech?
3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 19. Je pro Vás sortiment v prodejnách dostačující?
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na internetu na otázku 14. Kde jste se o bezobalových obchodech dozvěděli?
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 13. Nakupujete v bezobalovém obchodě?
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 501 – 1000 Kč na otázku 21. Jakou průměrnou částku v bezobalovém obchodě průměrně utratíte za jeden nákup?
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Do 500 Kč na otázku 21. Jakou průměrnou částku v bezobalovém obchodě průměrně utratíte za jeden nákup?
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snaha o minimalizaci odpadu a více udržitelný životní styl=Spíše souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zvědavost, nová zkušenost=Spíše souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-2x za měsíc na otázku 16. Jak často nakupujete v bezobalovém obchodě?
3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Že nakoupím přesně tolik, kolik potřebuji=Spíše souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, pravidelně v nich nakupuji na otázku 10. Slyšeli jste již o bezobalových obchodech?
19. Je pro Vás sortiment v prodejnách dostačující?
odpověď Ano:
4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzdálenost prodejny od místa mého bydliště=Spíše souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zvědavost, nová zkušenost=Spíše souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nákup do vlastních obalů=Spíše souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena produktů=Spíše souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Úspora peněz, díky možnosti nákupu malého množství=Souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Že nakoupím přesně tolik, kolik potřebuji=Spíše souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-2x za týden na otázku 16. Jak často nakupujete v bezobalovém obchodě?
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát do měsíce na otázku 16. Jak často nakupujete v bezobalovém obchodě?
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 501 – 1000 Kč na otázku 21. Jakou průměrnou částku v bezobalovém obchodě průměrně utratíte za jeden nákup?
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena produktů=Souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Úspora peněz, díky možnosti nákupu malého množství=Spíše souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzdálenost prodejny od místa mého bydliště=Souhlasím na otázku 15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
22. Uveďte důvod proč nenakupujete v bezobalovém obchodě.
odpověď Kvalita potravin=Nesouhlasím:
4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nabízený sortiment=Nesouhlasím na otázku 22. Uveďte důvod proč nenakupujete v bezobalovém obchodě.
4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Druh nákupu, na který nejsem zvyklý/á=Nesouhlasím na otázku 22. Uveďte důvod proč nenakupujete v bezobalovém obchodě.
4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Postup při nákupu=Nesouhlasím na otázku 22. Uveďte důvod proč nenakupujete v bezobalovém obchodě.
odpověď Nedostupnost všech druhů potravin (maso, pečivo, mražené potraviny)=Souhlasím:
5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nabízený sortiment=Souhlasím na otázku 22. Uveďte důvod proč nenakupujete v bezobalovém obchodě.
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jaký je Váš vztah k ekologii? (Ohodnoťte body 1-5, přičemž 1 – velmi pozitivní, 5 – velmi negativní.)
2. Slyšeli jste již o pojmu „green marketing“?
3. Kde jste se s tímto pojmem setkali?
4. Jaký máte postoj k firmám, které se prezentují jako „zelené“?
5. Jaký je Vás postoj k „eco-friendly“ značkám ve srovnání s běžnými značkami?
6. Pokud uvažujete o nákupu „zeleného“ produktu, co je pro Vás nejdůležitější?
7. Jak významnou roli pro Vás při nákupu hraje ekologie? (Ohodnoťte body 1-5, přičemž 1 – velmi významnou, 5 - velmi nevýznamnou.)
8. Když jdu na nákup, nosím si s sebou většinou:
9. Nejčastěji nakupuji:
10. Slyšeli jste již o bezobalových obchodech?
11. Myslíte si, že bezobalové obchody mají reálný dopad na ekologii (např. na snižování odpadů)?
12. Nakupování v bezobalových obchodech je dle mého názoru:
13. Nakupujete v bezobalovém obchodě?
14. Kde jste se o bezobalových obchodech dozvěděli?
15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
16. Jak často nakupujete v bezobalovém obchodě?
17. Jste spokojeni s cenou v bezobalových obchodech?
18. Jste spokojeni s kvalitou produktů v bezobalových obchodech?
19. Je pro Vás sortiment v prodejnách dostačující?
21. Jakou průměrnou částku v bezobalovém obchodě průměrně utratíte za jeden nákup?
22. Uveďte důvod proč nenakupujete v bezobalovém obchodě.
23. Láká Vás možnost nákupu v bezobalovém obchodě?
24. Co by dle Vašeho názoru mohlo udělat více atraktivní na nakupování v bezobalovém obchodě?
25. Uveďte Vaše pohlaví:
26. Uveďte Váš věk:
27. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
28. Uveďte Vaše zaměstnání:
29. Uveďte místo Vašeho bydliště:
30. Jaký je Váš hrubý měsíční příjem?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jaký je Váš vztah k ekologii? (Ohodnoťte body 1-5, přičemž 1 – velmi pozitivní, 5 – velmi negativní.)
2. Slyšeli jste již o pojmu „green marketing“?
3. Kde jste se s tímto pojmem setkali?
4. Jaký máte postoj k firmám, které se prezentují jako „zelené“?
5. Jaký je Vás postoj k „eco-friendly“ značkám ve srovnání s běžnými značkami?
6. Pokud uvažujete o nákupu „zeleného“ produktu, co je pro Vás nejdůležitější?
7. Jak významnou roli pro Vás při nákupu hraje ekologie? (Ohodnoťte body 1-5, přičemž 1 – velmi významnou, 5 - velmi nevýznamnou.)
8. Když jdu na nákup, nosím si s sebou většinou:
9. Nejčastěji nakupuji:
10. Slyšeli jste již o bezobalových obchodech?
11. Myslíte si, že bezobalové obchody mají reálný dopad na ekologii (např. na snižování odpadů)?
12. Nakupování v bezobalových obchodech je dle mého názoru:
13. Nakupujete v bezobalovém obchodě?
14. Kde jste se o bezobalových obchodech dozvěděli?
15. Co vás motivuje k nákupu v bezobalovém obchodě?
16. Jak často nakupujete v bezobalovém obchodě?
17. Jste spokojeni s cenou v bezobalových obchodech?
18. Jste spokojeni s kvalitou produktů v bezobalových obchodech?
19. Je pro Vás sortiment v prodejnách dostačující?
21. Jakou průměrnou částku v bezobalovém obchodě průměrně utratíte za jeden nákup?
22. Uveďte důvod proč nenakupujete v bezobalovém obchodě.
23. Láká Vás možnost nákupu v bezobalovém obchodě?
24. Co by dle Vašeho názoru mohlo udělat více atraktivní na nakupování v bezobalovém obchodě?
25. Uveďte Vaše pohlaví:
26. Uveďte Váš věk:
27. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
28. Uveďte Vaše zaměstnání:
29. Uveďte místo Vašeho bydliště:
30. Jaký je Váš hrubý měsíční příjem?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.